μια ανθολογία των ποιημάτων του Τόλη Νικηφόρου με εικόνες της Τζούλιας Φορτούνη

αn anthology of Tolis Nikiforou's poems with pictures by Julia Fortouni.

ουρανός



χάραμα
 πράσινο φύλλο εσύ
μέσα στη νύχτα
και την έρημο του κόσμου
αγάπησέ με

αγάπησέ με
μ’ όλα τα πάθη
και τα λάθη μου
με της ψυχής το κόκκινο
και το βαθύ γαλάζιο

άνοιξε τους κρουνούς
για να λουστείς
στις λέξεις και το βλέμμα
στις άκρες των δαχτύλων μου
νίκησε τη φθορά
το καθημερινό μας γκρίζο
μετάγγισε στις φλέβες μας πνοή

αγάπησέ με
δεν έχω άλλο κλαδί να κρατηθώ
άλλο ουρανό


(δημοσιεύτηκε στο ηλεκτρ. περ. diastixo στις 10.10.12) 

4 σχόλια:

Margo είπε...

Υπάρχει άνθρωπος που δεν τον εκφράζει αυτό το αγάπησέ με; Δεν έχω άλλο κλαδί να κρατηθώ άλλο ουρανό!
Το λάτρεψα ετούτο το ποίημα.

Πολλές ευχές και από εδώ Τόλη μου.
Καλό βραδάκι.

Eυαγγελία είπε...

Ούτε κλαδί ούτε ουρανός.... μόνο ένα χαοτικό σύμπαν για να ταξιδεύει η αγάπη στα τυφλά και να συνεχίσει να υπάρχει και μετά απ' το πέρασμά μας.

Ευχές Ανάστασης και Ανάβασης στις ψυχές μας.

Poet είπε...

Υπάρχει, Μαρία μου. Η «αόρατη» στο επόμενο σχόλιο. You can't win them all.

Xαίρομαι που σου άρεσε τόσο πολύ αυτό το ποίημα γιατί κι εγώ του έχω μεγάλη αδυναμία. Είναι ένα από τα σπάνια εκείνα που αναδύονται από μέσα σου σαν έτοιμα από καιρό.

Ευχαριστώ, να είσαι καλά, να είστε όλοι καλά.


Poet είπε...

Καλωσόρισες, αόρατη φίλη. Μέχρι να γίνουμε όλοι σκόνη στο χαοτικό σύμπαν, θα μας επιτρέψεις ένα μικρό κλαδί και ένα προσωπικό ουρανό στη μάταιη επίγεια διαδρομή μας;

Ευχαριστώ θερμά για τις ευχές. Εύχομαι η αγάπη να πλημμυρίσει την ψυχή σου.