μια ανθολογία των ποιημάτων του Τόλη Νικηφόρου με εικόνες της Τζούλιας Φορτούνη

αn anthology of Tolis Nikiforou's poems with pictures by Julia Fortouni.

σαν


(Salvador Dali, The Meditative Rose)


ωραία μέρα σήμερα
μεθυστική
με μυρωδιές και χρώματα
μες στη λιακάδα
σαν ανθισμένη φλαμουριά
κάτω από το μπαλκόνι μου

ωραία μέρα σήμερα
σαν άνοιξη
σαν νιότη
σαν θαμπωμένα μάτια
σαν το αίμα όταν φουντώνει
και σαν έρωτας

ωραία μέρα σήμερα
σαν τίποτα
τίποτα να μην χάθηκε για πάντα

(δημοσιεύτηκε στο ηλεκτρονικό περιοδικό
poema, τεύχος 12, Σεπτέμβριος 2010)

4 σχόλια:

η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα είπε...

"σαν ανθισμένη φλαμουριά
κάτω από το μπαλκόνι μου"

Πάντοτε ωραίες οι εικόνες στα ποιήματά σου. Ανυπομονώ να κατέβω στην μικρή μου πόλη για τα Χριστούγεννα, εκεί που οι μυρωδιές είναι φρέσκες κι αυθεντικές, όχι όπως εδώ τσιμεντένιες.

Καλημερένια σου ποιητή!

Poet είπε...

Δεν έχεις καθόλου άδικο, Βαϊα μου. Σε ζηλεύω που έχεις κάποια μικρή πόλη με αυθεντικές μυρωδιές και δικούς σου ανθρώπους. Εμείς θα πρέπει να ανακαλύπτουμε την ομορφιά όπου μπορούμε. Όπως στις φλαμουριές, που είναι δύο μπροστά στην οικοδομή μας, και μοσκοβολούν όταν είναι ανθισμένες, ενώ τα φυλλαράκια τους αγγίζουν τα μπαλκόνια μας.

Καλό ταξίδι και καλές γιορτές, κοριτσάκι.

fotini είπε...

σαν άνοιξη, σαν νιότη και σαν έρωτας
σαν τιποτα να μην χάθηκε για πάντα..

όμορφη μέρα πράγματι και ας ξεκινουν όλα απ την αρχή
και ας έχουμε την αναμνηση αυτών που χάθηκαν
σαν ευωδιά απο δυοσμο στο γλαστρακι μας


καλές γιορτες να χουμε poet

Poet είπε...

Καλές γιορτές, Φωτεινή μου. Με ζωντανή τη μνήμη που ευωδιάζει, όσο κι αν ταυτόχρονα πονάει.