μια ανθολογία των ποιημάτων του Τόλη Νικηφόρου με εικόνες της Τζούλιας Φορτούνη

αn anthology of Tolis Nikiforou's poems with pictures by Julia Fortouni.

δυο λέξεις έξι γράμματα

Photobucket


το όνειρο είναι όνειρο
αυτό είναι σ’ αγαπώ

από το άλφα ως το ωμέγα του
αυτό είναι σ’ αγαπώ

δυο λέξεις που κανείς
δεν πρόφερε ως τώρα
και μόλις ανακάλυψα εγώ

με την ομίχλη
με το άρωμα του ονείρου
όμως απτές, πραγματικές
όπως η γη
όπως η ανάσα σου

εσύ τρομάζεις κι εγώ τρέμω
μα σ’ αγαπώ
μ’ όλα τα γράμματα
μ’ όλα τα ρήματα
τα επιφωνήματα
με τη σιωπή μου
σ’ αγαπώ

2 σχόλια:

Μαρια Τζιατζιου είπε...

Αγαπούμε με ό,τι διαθέτουμε! Κι αν αγαπούμε με τη σιωπή,αυτό είναι πεμπτουσία...Η αγάπη έτσι κι αλλιώς δεν επιδέχεται μεγάλων υποσχέσεων και θορυβοδών λέξεων...αρκεί η τιμιότητα και η απλουστευμένη έκφραση της σιωπής...Ευχαριστούμε για τους υπέροχους στίχους που μας χαρίζετε κάθε φορά!!!

Poet είπε...

Έτσι πιστεύω κι εγώ ότι είναι. Τα μάτια μου τα είχαν ήδη πει όλα, τα είχαν ήδη δει όλα. Τι να προσθέσουν οι λέξεις;

Μαρία μου, σε ευχαριστώ για τη χαρά μιας τέτοιας επικοινωνίας.