μια ανθολογία των ποιημάτων του Τόλη Νικηφόρου με εικόνες της Τζούλιας Φορτούνη

αn anthology of Tolis Nikiforou's poems with pictures by Julia Fortouni.

σαν ποίημα μιας εποχής για πάντα ξεχασμένης

όπως το σούρουπο ανθίζει η θάλασσα με σκόρπιες λάμψεις
και μυστικές φωνές μέσα στα χόρτα τρεμοφέγγουν
έτσι αναδύομαι κι εγώ απ’ το σώμα μου στο άγγιγμά σου

μας περιμένει μια παραλία ερημική μες στο σκοτάδι
με κόκκινα πανιά ένα πλοίο που όλο τον χρόνο ταξιδεύει
η ανάσα σου ένας ψίθυρος μες στο δικό μου χνώτο

αγάπησέ με
σαν όνειρο στα μάτια ενός παιδιού
σαν ποίημα μιας εποχής για πάντα ξεχασμένης
και σαν το κάτι εκείνο που δεν δόθηκε ποτέ και σε κανένα

6 σχόλια:

Μαρια Τζιατζιου είπε...

Πόσο η αγάπη έχει ανάγκη τη μοναδικότητα...
όταν το επιτύχει,αναγεννά την ύλη θαρρείς
και το πνεύμα...
Σεμνά αισθησιακοί, σεμνά παρακλητικοί στίχοι

Poet είπε...

Ναι, πράγματι την έχει ανάγκη, Μαρία μου. Παρά την οικουμενική διάσταση της αγάπης. Πιστεύω ότι η σεμνότητα προσθέτει ένα ιδιαίτερο άρωμα στο ερωτικό πάθος. Καλωσόρισες.

Μαρια Τζιατζιου είπε...

Σας ευχαριστώ,Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενη που έχω την τύχη να είμαι αναγνώστριά σας.Πραγματικά μας ταξιδεύετε στο όνειρο...

Poet είπε...

Κι εγώ χαίρομαι, Μαρία μου. Όταν υπάρχουν οι δεκτικοί αναγνώστες, και τα ποιήματα ταξιδεύουν μέσα στον χρόνο.

Μαρια Τζιατζιου είπε...

"ταξιδεύουν μέσα στο χρόνο",σωστά.
Η ποίηση είναι απο μόνη της ένα μέσον να πάρουμε το άρωμα περασμένων καιρών,"ξεχασμένων",'οπως πολύ γλαφυρά το έχετε αποδώσει και στον τίτλο.Η ίδια της όμως δε χάνεται.Επιμένει, σαν εξαίρετη τέχνη που είναι να αφήνεται στους καιρούς με τη ματιά του δημιουργού,να περιγράψει,να ταξιδέψει, να ονειρευτεί κι εννίοτε να εκθέσει,πάντα στα όρια της ευαισθησίας του πνεύματος.Η ποίηση είναι δρόμος που οδηγεί το βλέμμα σε ανοιχτούς ορίζοντες...Καλημέρα.Να έχετε μια όμορφη Κυριακή!

Poet είπε...

Σε ευχαριστώ θερμά, Μαρία μου. Κάπως έτσι πιστεύω κι εγώ ότι είναι. Η ποιητική διαίσθηση υπερβαίνει τους ορίζοντες της λογικής και οδηγεί σε τόπους μυστικούς και ανεξερεύνητους. Καλό ξημέρωμα και καλή εβδομάδα.